L'Elx comença la seua operació eixida
Carrillo, Casilla, Piatti i Barragán no continuaran en el club franjaverd
Quatre jugadors deixaran l'Elx la temporada que ve. Casilla, Carrillo, Piatti i Barragán ja no vestiran de franjaverds. La majoria dels que no continuen acaben contracte el 30 de juny. El davanter Guido Carrillo, deixa el club franjaverd després de dos temporades. Ha actuat més com a revulsiu amb 29 partits, 11 com a titular i en els quals ha marcat dos gols.
El lateral Antonio Barragán ha estat també dues temporades. Ha sigut suplent i ha jugat només 16 partits. El defensa ha fet un comiat molt emotiu a l'afició. Diu que la permanència s'ha aconseguit lluitant tots junts. A més, assegura que se'n va amb l'Elx al cor després de dos anys meravellosos.
Piatti va aplegar el març de l'any passat però aquesta campanya no ha disposat quasi de minuts, només 300. Kiko Casilla va vindre cedit del Leeds i va començar com a porter titular. En la jornada 14 va agafar el lloc Èdgar Badia i Casilla es va quedar com a segon porter.
Queda per determinar si l'Elx exercirà l'opció de compra sobre algun dels tres cedits: Ponce, Kike Pérez i Olaza.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Camilo estrena el Roig Arena com el primer artista internacional que hi actua
-
L'Elx continua sent invencible
-
La jutgessa de la dana pregunta a À Punt si manté l'oferiment d'aportar totes les gravacions de la cobertura informativa i del Cecopi del 29-O
-
La jutgessa de Catarroja eleva a 229 les víctimes de la dana després d'incloure el nonat d'una víctima mortal embarassada
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas