L'Elx anuncia que saneja l'equip i compleix amb el conveni concursal
Assegura que ho ha fet amb una antelació de dotze anys
L'Elx ha anunciat este divendres que ha comunicat al jutjat mercantil número 3 d'Elx que ha complit el conveni aprovat en el seu procediment concursal amb una antelació de dotze anys respecte a la data inicialment prevista.
El comunicat del club qualifica este assoliment de “fita” en la seua història. Explica que la gestió econòmica realitzada per l'empresari argentí Christian Bragarnik, que va adquirir la propietat de l'entitat el desembre del 2019, ha permés “sanejar completament les finances” de l'Elx després que fora declarat en concurs de creditors l'agost del 2015 amb un deute superior a 47 milions d'euros.
L'Elx argumenta que no sols s'han satisfet els crèdits ordinaris i subordinats, sinó que també s'han atés els crèdits privilegiats i contra la massa que no són objecte del conveni.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor d'un tir al balcó de sa casa al barri de les Carolines d'Alacant
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Mascletà en directe del dijous 12 de març de les Falles 2026 de València
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
El temporal descarrega més de 120 litres en punts de la Safor i la Marina Alta