L'Eldense torna a Segona un any després
L'equip de Claudio Barragán ha sigut campió del seu grup en Primera RFEF i ascendix directament
El Club Deportivo Eldense, un any després del descens, ha tornat a la Segona Divisió del futbol espanyol: ha sigut després de derrotar l'Atlètic madrileny al nou Pepico Amat en la penúltima jornada del campionat regular del grup 2 de Primera Federació.
Calien dos resultats perquè l'equip de Claudio Barragán certificara el retorn al futbol professional i així va ser: els del Vinalopó van fer els deures al nou Pepico Amat després d'imposar-se al filial matalasser (2-1) i el Sabadell va guanyar l'Antequera a la Nova Creu Alta (0-1).
L'Eldense afrontava esta penúltima jornada líder i amb 66 punts, un més que el Sabadell i dos més que el filial blanc-i-vermell que dirigix Fernando Torres. Ara, ni l'un ni l'altre ho poden aconseguir passe el que passe en l'última jornada.
Dos gols de Nacho Quintana van donar la victòria a l'Eldense i el Sabadell va caure contra l'Antequera; una combinació que va fer esclatar de goig el Nou Pepico Amat.
Canvi de propietat i d'entrenador
El club que presidix ara la colombiana Carolina Holguín, amb el lema "Fe en el destí", ha redreçat una campanya que no va començar bé. Tant és així que Claudio Barragán va haver de rellevar el mes d'octubre Javi Cabello, el tècnic que va iniciar la campanya.
Des que l'exfutbolista del Deportivo de la Corunya, Elx i Llevant es van fer càrrec de l'Eldense. La trajectòria del quadre blaugrana sempre ha sigut ascendent.
El filial groguet, al play-off
Sabadell, Atlètic de Madrid B i Vila-real B s'asseguren jugar el 'playoff' per l'ascens, per la qual cosa també lluitaran en la jornada final l'Europa, el Cartagena i l'Algesires. En el Grup I ja està ascendit el Tenerife.
Més llegit
-
Troben els cadàvers d'un agent de la Guàrdia Civil, de la dona i del fill dels dos, a Dolores
-
Huit persones expulsades d'Espanya per llançar petards il·legals contra persones durant les Falles
-
Investiguen una agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura i aparten el fisioterapeuta
-
Educació ajorna una setmana les proves d'accés a les FP per la vaga educativa
-
Centenars de veïns de Dolores mostren el seu rebuig pel crim en la Guàrdia Civil
-
L'OMS declara l'"emergència de salut pública" pel nou brot d'ebola al Congo i Uganda