L'Audiència Nacional ordena imputar l'excap dels àrbitres Sánchez Arminio
Està acusat de presumpte desviament de fons de 7,9 milions d'euros
L'Audiència Nacional ha ordenat al jutge que investiga l'anterior cúpula de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) que cite a declarar en qualitat d'imputats els anteriors responsables del Comité Tècnic d'Àrbitres (CTA), entre ells l'expresident Victoriano Sánchez Arminio, pel presumpte desviament de fons de 7,9 milions d'euros.
En un acte, el tribunal estima el recurs interposat per la Lliga Nacional de Futbol Professional i insta el jutge Alejandro Abascal a prendre declaració també a l'exsecretari general de la CTA Raúl Massó i al mateix expresident de la RFEF Ángel María Villar, que ja estava investigat en aquest procediment.
Al marge d'aquesta decisió, el jutge va ordenar el dilluns una sèrie de diligències per a conéixer els pagaments de la RFEF entre 2011 i 2016 a Javier Enríquez Romero, fill de José María Enríquez Negreira.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat