L'afició respon la crida del valencianisme
Desenes de seguidors s'han acostat a les taquilles de Mestalla per a retirar les entrades del viatge a Cadis
L'afició del València respon la crida del club. El valencianisme s'està mobilitzant en massa per al partit de dijous a Mestalla contra el Valladolid, però també en el de diumenge a Cadis. Ni els 800 quilòmetres que separen Mestalla del Nuevo Mirandilla ni les 20 hores d'autobús entre anada i tornada han suposat un problema per a l'afició.
Aquest dilluns es vengueren les vora 450 entrades de què disposava el club per al xoc a terres andaluses en només una hora. I aquest dimarts ja s'han pogut veure les cues al Mestalla per a aconseguir aquestes entrades.
L'afició eixirà dissabte a la mitjanit de Mestalla i arribarà al Nuevo Mirandilla de bon matí. I després del partit, tornada a València, on arribaran cap a les 3 de la matinada.
Però abans de Cadis, dijous arriba el Valladolid a Mestalla, un partit en què s'espera una gran entrada, però per a la qual encara queden localitats a la venda.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Sense pont ni passarel·les: Sot de Chera continua amb la complicada tasca de refer infraestructures arrasades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec
-
L'Atlètic no dona opció al Villarreal