L'afició de l'Hèrcules, farta de la deriva del club
La policia va haver d'intervindre en l'últim partit
En l'Hèrcules la crisi institucional i esportiva sembla que no toca fons. Aquest diumenge l'afició tornà a esclatar i va escridassar la llotja al Rico Pérez. La intervenció policial va calmar els ànims.
Una afició que no visita l'emblemàtica plaça dels Estels des de l'ascens de 2009 a Primera. Va ser l'última alegria esportiva. Des d'aleshores han patit una decepció darrere d'una altra. Però la tensió viscuda aquest diumenge podria marcar un abans i un després.
Molts seguidors abandonaren les seues localitats i s'adreçaren a la llotja mentre s'encaixava una agra derrota per 0-4 contra el Lleida que afona l'Hèrcules en la Segona Federació.
Tot i que el màxim accionista, Enrique Ortiz, no apareix per la llotja, altres directius respongueren als seguidors. La tensió anava creixent per moments.
Malgrat que l'equip de govern de l'Ajuntament d'Alacant ha reiterat que no es pot interferir en una societat anònima esportiva, l'afició creu que és el moment d'ajudar a una transició.
Més llegit
-
El Magdalena Vítol posa el colofó a les festes fundacionals de Castelló de la Plana
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Falles més enllà de València: els altres municipis fallers es preparen per a la festa amb alguns imprevistos
-
El govern espanyol aprovarà divendres el pla de xoc per a pal·liar l'impacte de la guerra al Pròxim Orient