Juanma Badenas: "El senyor Lim és un enemic de Vox"
El regidor del grup ha assegurat que votaran en contra de qualsevol mesura favorable a Meriton
En el València, després que la setmana passada l'alcaldessa de la ciutat, María José Català, reconeguera contactes amb Meriton per a desbloquejar el conveni pel nou Mestalla, les reaccions no paren. Aquest dilluns el grup municipal de Vox en el consistori del Cap i Casal ha deixat clar que no pensen votar cap proposta que beneficie el València de Peter Lim.
El seu regidor, Juanma Badenas, ha assegurat que "Lim és enemic de Vox" i que es mostra categòricament contrari a les accions del magnat a la ciutat.
També ha parlat sobre l'ATE del nou Mestalla. Badenas assegura que proposaria un canvi de promotor. És a dir, que les institucions busquen una empresa que acabe l'estadi i que el València pague la factura. A més, modificar la llei de l'esport a l'estil de l'alemanya, on el 51% dels clubs de futbol ha d'estar en mans de xicotets accionistes. De moment, a Benicalap les obres seguixen parades, però la polèmica, ja ho han vist, continua.
Més llegit
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
Tres universitats valencianes fan una crida a l'entesa per a "recuperar la normalitat en el sistema educatiu valencià"
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada
-
Un vol cancel·lat, una ruptura i l'Argentina: el nou viatge de Paco Roca amb el còmic més personal