Juan Martín Queralt: "Dissabte hauria de ser un dia històric per al València"
El president de la plataforma De Torino a Mestalla ha parlat per a les càmeres d'À Punt Mèdia
Dissabte pot ser un dia molt important per al València CF. No parlem del partit de Lliga contra l'Elx, sinó per la manifestació que tindrà lloc contra la gestió del club per part de Meriton i de Peter Lim.
Una manifestació que pretén agrupar les principals plataformes opositores per a tractar de fer una mena de mesura de pressió i que el magnat de Singapur faça marxa arrere en els seus plans amb el club de Mestalla.
Sobre la manifestació hem parlat amb el president de la plataforma De Torino a Mestalla, Juan Martín Queralt, qui creu que dissabte ha de ser un dia històric per al club. "M'il·lusiona el fet que hi puga haver una resposta molt considerable, no una resposta del valencianisme, sinó del valencià en el seu conjunt", assegura Queralt i matisa que "tenim la possibilitat de pegar un colp damunt de la taula i fer pressió a la propietat del València".
En cas d'eixir com vol, Juan Martín Queralt s'atreveix a determinar com ha de ser l'etapa postmanifestació, que considera que ha de tindre dues característiques bàsiques. D'una banda, concreta que s'han d'habilitar els ninxos econòmics perquè el València puga ser una societat anònima amb majoria qualificada valencianista i, d'altra, demana que no es torne a trencar el club, ni que es privatitze i, sobretot, que no tornen a haver-hi lluites de poder.
El 'bunyol' que tenim a l'entrada de València és un testimoni invariable d'un fracàs col·lectiu
Sobre el nou Mestalla, Juan Martín Queralt considera que els diners que arribaran del fons CVC s'han d'utilitzar, "fonamentalment", per a acabar l'estadi, i sentencia que aquest "bunyol" que tenim a l'entrada de la ciutat de València "és un testimoni invariable d'un fracàs col·lectiu".
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Retards de més de dos hores en les connexions ferroviàries amb origen i destinació a Madrid per una incidència en la senyalística
-
Les obres del pont de l'A-7 danyat per l'incendi d'un camió s'allargaran de sis a dotze mesos
-
Cau el remat de la falla Camí Nou d'Alzira a causa del vent i fa malbé alguns ninots
-
Mascletà en directe del dimecres 18 de març de les Falles 2026 de València
Més vist
-
FOTOGALERIA | L'Ofrena de Marta Mercader, la fallera major infantil de València, en imatges
-
18.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà
-
18.03.2026 | Informatiu migdia
-
Especial Falles: Prèvia de la mascletà del 17 de març
-
18.03.2026 | Ofrena | 21:00 - 22:00
-
17.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
Més escoltat
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
18.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part