Juan Carlos Carcedo: "El Villarreal ha fet una gran plantilla"
Parlem amb l'entrenador del Pafos, rival del Villarreal en la Champions League
Juan Carlos Carcedo ha dut el Pafos, de la Segona Divisió xipriota, a ser campió de lliga i jugar la Champions. Tot, en tres temporades. Amb la modèstia que dona debutar en la màxima categoria continental, s'enfronten al Villarreal, equip que el tècnic espanyol té molt estudiat.
En eixa plantilla està Dani Parejo, amb qui Carcedo va coincidir en l'etapa com a segon entrenador en el València d'Unai Emery.
En el Pafos destaquen l'espanyol David Goldar i el brasiler David Luiz. El Villarreal jugarà contra un equip en principi més dèbil, però amb una plantilla experimentada i una afició fidel que s'ha de desplaçar seixanta quilòmetres per a poder vore el seu equip a l'estadi de Limassol. La grandesa d'un club humil que de la mà de Juan Carlos Carcedo està fent realitat somnis que semblaven impossibles.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
Més vist
Més escoltat
-
02.11.2025 | El que ningú els conta del futbol
-
03.11.2025 | 90 minuts
-
03.11.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Manu Yarza, una de les figures més destacades de la nova generació gastronòmica
-
02.11.2025 | El futbol més nostre
-
03.11.2025 | ContrÀpunt
-
03.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part