El Jove Espanyol no dona la sorpresa
El conjunt alacantí cau al Rico Pérez contra la Reial Societat per 0-5
El Jove Espanyol diu adeu a la Copa del Rei a la primera, després de perdre al José Rico Pérez per 0-5 contra tot un Primera Divisió com la Reial Societat.
El partit no ha tingut color. L'entitat del rival ha sigut massa a pesar d'arribar amb catorze baixes.
El conjunt alacantí ha sucumbit, però amb dignitat. A pesar del 0-4 al descans, en la segona part ha tractat de jugar de tu a tu. Situació amb la qual ha pogut generar alguna ocasió i el rival, que també és veritat que no ha sigut molt més incisiu: només ha fet un gol.
El Jove Espanyol s'uneix al Llevant i a l'Hèrcules com a únics equips valencians eliminats en la primera ronda de la Copa del Rei. La pròxima setmana serà el torn del València contra el Parla i del Manises contra el Getafe.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Dissabte amb gelades puntuals a l'interior i temperatures màximes a la baixa
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa
-
Més núvols i un canvi d'oratge important per a diumenge
-
La jutgessa de la dana rebutja que testifiquen Rufián i els pares de la xiqueta de Benetússer a qui van intentar salvar amb una corda