Javi Moreno sobre Gattuso: "D'ell agrada el fet que siga tan proper i pla"
L'exjugador va coincidir amb l'italià en el seu pas pel Milan a principi dels 2000
Javi Moreno, exdavanter d'equips com el Saragossa, Còrdova o Alabés, també va coincidir amb l'actual tècnic del València, Genaro Gattuso en l'AC Milan a principi dels anys 2000.
Amb Gattuso encara manté bona amistat. De fet, aquest cap de setmana se'ls ha pogut veure junts parlant durant el partit entre el València Mestalla i l'Hèrcules a la Ciutat Esportiva de Paterna.
Per això, un equip d'À Punt Esports hem volgut i hem tingut l'oportunitat de parlar amb ell sobre l'italià. D'aquella etapa conserva grans records. Era un vestidor ple d'estreles, i un jove Gattuso l'acull amb els braços oberts.
De Rino destaca la seua capacitat de treball i sobretot el seu caràcter guanyador. Com a actual entrenador del Tarazona, en Segona RFEF, Javi Moreno sap que Gattuso no ho tindrà fàcil i demana temps.
Més llegit
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
L'Atlètic no dona opció al Villarreal
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria