Guedes, presentat com a jugador del València CF
El jugador portugués és l'últim fitxatge valencianista
Gonçalo Guedes ha sigut presentat oficialment aquest divendres com a jugador valencianista per a les pròximes 6 temporades. L'acte s'ha celebrat a la sala de premsa de l'estadi de Mestalla on el president del València, Anil Murthy, ha resaltat que aquest és l'últim fitxatge i pot ser el que més ha costat d'aconseguir.
El València ha pagat 40 milions d'euros pel portugués que tindrà una clàusula de rescisió de 300 milions. Una xifra que el converteix en el fitxatge més car en la història del club. Guedes ha dit que té una gran responsabilitat per a justificar aquest preu i s'ha mostrat molt content per tornar a defendre la samarreta valencianista.
Guedes s'ha marcat com a objectiu personal fer tots els possibles per a arribar al més alt en lliga i el més lluny en Champions, tot i que reconeix que és una temporada molt complicada.
Tot i que el portugués s'ha mostrat disposat a jugar aquest diumenge davant el Llevant, serà l'entrenador Marcelino García Toral qui decidirà si juga o no.
Més llegit
-
Dimitix la regidora de Collado Villalba després d’interrompre un monòleg feminista de l’actriu valenciana Susana Pastor
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
-
Alejandro i Hilari superen el desempat i estaran en la final d'escala i corda
-
Dilluns de transició
-
El feminisme rebutja a València la violència contra les dones i exigix la igualtat real
-
Una falla que cap a la palma de la mà: a Xàtiva volen plantar la més xicoteta de la història
Més vist
-
08.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
07.03.2026 | El retrovisor | Dones que obrin camí
-
Victoria, Anabel i Marina, campiones de la Lliga de raspall femení
-
08.03.2026 | Crònica de la reconstrucció
-
08.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
08.03.2026 | Correguda de bous per la Fira de la Magdalena de Castelló