Luis Rubiales serà detingut quan torne a Espanya
La Guàrdia Civil ha escorcollat la Federació Espanyola de Futbol, així com altres domicilis i entitats
La Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil ha registrat aquest dimecres la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) en una investigació relacionada amb suposats contractes irregulars en els últims cinc anys.
Dins d'aquesta operació, els agents de l'UCO han dut a terme diversos registres i detencions en diverses províncies espanyoles. Una de les detencions que ja han tingut lloc ha sigut la de l'exassessor jurídic de Luis Rubiales, Tomás González Cueto. A més, hi ha altres 6 detinguts i 5 més investigats.
Concretament, els agents investiguen presumptes delictes relacionats amb la corrupció en els negocis, l'administració deslleial i el blanqueig de capitals.
Però dins d'aquesta operació, el més noticiable és el fet que també hi ha una ordre de detenció contra l'expresident de la Federació. No obstant això, ara mateix es troba a la Rqepública Dominicana. Així, Rubiales s'espera que torne voluntàriament en les pròximes hores. En cas de no fer-ho, s'arbitrarien noves mesures com podria ser el fet d'emetre una ordre de detenció internacional.
Entre els escorcolls que ha realitzat la UCO, està la casa que té a Granada Luis Rubiales.
El jutjat de primera instància i instrucció número 4 de Majadahonda és el que va començar a investigar el contracte per al trasllat de la Supercopa a l'Aràbia Saudita signat per Rubiales, amb l'empresari i exfutbolista Gerard Piqué.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places