La Guàrdia Civil escorcolla la seu de la Federació Catalana de Futbol pel cas Villar
Un dels detinguts és el vicepresident de la Federació Espanyola de Futbol, Andreu Subies.
La Guàrdia Civil ha posat un marxa un operatiu aquest matí i està escorcollant la seu de la Federació Catalana de Futbol. L'operació es du a terme arran de la investigació que la Unitat Central Operativa, l’UCO, va fer en la Federació Espanyola de Futbol per delictes econòmics.
Segons l’agència EFE, hi ha dues persones detingudes, el vicepresident de la Federació Espanyola de Futbol, Andreu Subies, i José Contreras Arjona, exdirectiu de la Federació Catalana de Fútbol.
Els escorcolls deriven de la investigació sobre el saqueig milionari dels fons de la RFEF durant el mandat d’Ángel María Villar, a qui van detindre l’estiu passat, juntament amb el seu fill, el vicepresident econòmic i també el president i el secretari de la Federació Tinerfenya de Futbol.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Pérez Llorca s'enfronta al debat de política general
-
El delegat del govern espanyol a Ceuta demana a l'executiu que el relleve del càrrec
-
El PP dona llum verda als congressos autonòmics i provincials, però aparca el del PPCV
-
Vox anuncia una política de remigració si governa i el PP remarca que el Consell "complix, acorda i pressuposta"
-
Nou quilòmetres de retencions en dos trams de la V-31 en sentit València
-
Els noms de les pròximes borrasques: per a què servixen i quins són els criteris?