El València manté la mitjana anglesa (1-1)
L'equip blanc-i-negre ha empatat en la visita al Girona i s'allunya un poc més del descens
El València ha sumat un punt en la visita a Montilivi al Girona (1-1), en un partit en què s'ha tornat a avançar en el marcador, però en el que no ha sigut capaç de sumar la primera victòria de la temporada lluny de Mestalla. Amb este empat, l'equip blanc-i-negre s'allunya un poc més de la zona de descens, que queda ara a un punt.
Els catalans han començat molt bé, amb una pressió asfixiant i amb el domini de la pilota, davant d'un València que ha tornat a la defensa de cinc i que es trobava còmode esperant la seua opció a la contra. Però la millor ocasió de gol del primer temps ha sigut per als blanc-i-negres, en peus d'Umar Sadiq, que Paulo Gazzaniga ha desbaratat amb una gran aturada. El Girona s'ha refet de l'esglai i ha arribat al descans millor, però sense aconseguir desfer la igualada.
En la represa, l'equip blanc-i-negre ha fet un pas avant i ha començat a arribar amb perill a la porteria rival. Quan millor estava el València, Girogi Mamardashvili ha recordat la seua millor versió amb una aturada salvadora a una rematada d'Arnau. Els de Carlos Corberán han continuat creixent i Diego López, que ha marcat en els tres últims partits, ha inaugurat el marcador, després d'una gran assistència de Foulquier des de banda dreta.
La primera victòria com a visitant en la Lliga es veia més a prop, però la il·lusió ha durat a penes sis minuts. La bèstia negra de l'any passat a Montilivi, Christian Stuani, ha restablit la igualada amb una gran rematada de cap pràcticament només entrar. Cap dels dos equips s'ha conformat amb l'empat i tots dos han buscat el triomf, però el marcador ja no s'ha mogut.
Tot i que l'empat pot tindre un regust agredolç després d'haver-se avançat en el marcador, el València manté la mitjana anglesa: empat fora de casa i triomf local. Això l'hauria d'acostar a la desitjada permanència en Primera.
Més llegit
-
Troben mort a Castelló el doctor maxil·lofacial Luis Senís
-
L'Audiència de València avala la jutgessa de la dana i confirma la imputació de Pradas
-
Almenys dèsset persones ferides, tres molt greus, per una explosió en un bar de Lo Pagán, a Múrcia
-
La Generalitat activa un pla contra l'ocupació d'habitatges amb una oficina i un telèfon d'atenció a afectats
-
Feijóo situa Sánchez al capdavant d'una "manada corrupta" i el president espanyol li recorda els casos del PP i Vox
-
À Punt retransmetrà per primera vegada en directe l'Entrada de Moros i Cristians de Benissa
Més vist
-
18.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Crespo d’Alzira
-
19.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Turís
-
18.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
Maria Fuster: "En ‘A la fresca’ parlarem de l'esmorzar a l'hora del berenar sopar"
-
19.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
19.06.2025 | Informatiu migdia | L'oratge