La Geòrgia de Mamardashvili i Kocho, rival d'Espanya en octaus
S'enfrontaran el diumenge a les 21:00 hores
Espanya ja coneix el rival en els octaus de final. Serà Geòrgia, que ha aconseguit una classificació històrica per al combinat de l'Europa de l'Est després d'empatar contra la República Txeca i de guanyar per 2-0 a Portugal en l'últim partit del grup.
L'èxit de la selecció té tres principals referents. D'una banda, l'atacant Kvaratskhelia, un dels millors jugadors de la lliga italiana i que en el partit contra el combinat lusità va ser elegit millor jugador.
L'altre és Kochorashvili. El migcampista del Llevant porta la batuta del seu equip i ajuda en la creació de joc.
Però qui realment s'està consagrant, si encara no ho estava, en esta Eurocopa és Mamardashvili. El porter del València CF està quallant una actuació estratosfèrica. Ha salvat Geòrgia en nombroses ocasions, fins al punt que ja és el porter amb més parades en una fase de grups d'una Eurocopa.
Més llegit
-
Empresaris vinculats a Aldama neguen haver intervingut en el pagament de comissions per les mascaretes del cas Koldo
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
Paiporta enderroca el centenari pont Vell, que va sobreviure a la dana
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Costes paralitza dos delimitacions que reclamava el Ministeri de Transició Ecològica com a terreny públic