Gayà sobre l'efecte Gattuso: "Estem veient una versió del València millor"
El jugador de Pedreguer està concentrat amb la selecció espanyola per a jugar la Lliga de Nacions
La selecció espanyola de futbol juga aquesta setmana dos partits decisius en la Lliga de les Nacions, que els serviran per a saber si poden estar en la Final Four i guanyar la competició.
Una concentració que és l'última abans de la del Mundial de Qatar, que començarà el pròxim mes de novembre i en la qual hi ha diversos jugadors dels equips valencians. Un d'ells és José Luis Gayà, que aquest dimarts ha eixit a parlar en roda de premsa.
El de Pedreguer ha parlat sobre l'efecte Gattuso en el València CF, de la qual cosa ha dit que s'ha vist una versió millor de l'equip amb el tècnic italià i que és un entrenador que ha generat molta il·lusió a l'afició i als jugadors en general. D'altra banda, el lateral esquerre no ha volgut parlar de la renovació, ja que considera que ho ha dit tot en els últims mesos.
Sobre el fet de si podrà estar en el Mundial, Gayà no nega que li agradaria molt acudir, però sap que no té la total garantia de poder estar i que haurà de lluitar molt en els huit partits que hi ha abans de la convocatòria per a poder estar. Un dubte que també ha tingut en els últims mesos amb la convocatòria en aquesta concentració, ja que el jugador no ha pogut disputar els quatre primers partits de lliga per sanció i veia complicat anar amb la selecció per aquest motiu.
La competència, a més, és molt gran en eixa posició del camp amb jugadors com Jordi Alba, Marcos Alonso o altres que poden entrar, com Reguilón, Baldé... No obstant això, el de Pedreguer sap que ha d'esforçar-se molt i lluitar per tractar d'estar en el Mundial de Qatar.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
El PP del Parlament Europeu anuncia que alçarà el veto al debat sobre la dana a l'Eurocambra
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Feijóo, sobre el pacte de Catalunya: “Els diners dels espanyols no són per a finançar el temps en el govern de cap president”
-
La Generalitat qualifica d'inconstitucional "el contingent separatista català" i demana tornar al consens del Consell de Política Fiscal i Financera
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
13.07.2025 | Fora de cobertura