José Luis Gayà: "Vull ajudar l'equip des de dins"
El jugador ha superat satisfactòriament totes les proves a què s'ha sotmés a Finlàndia
El futbolista i capità del València CF, José Luis Gayà, ja té l'alta mèdica. El lateral, que ha estat fora dels terrenys de joc durant cinc mesos, ha passat les últimes proves a les quals l'havien sotmés a Finlàndia. Gayà, concretament, va viatjar a la ciutat de Turku dilluns, a la clínica del doctor Lempainen, que el va operar al mes de maig. Durant dos sessions li van fer un seguit de proves i, amb els resultats, el metge és favorable a la incorporació del valencià al terreny de joc.
Gayà ha tornat a última hora d'este dimarts a València i ha assegurat estar amb "ganes d'ajudar l'equip". El futbolista de Pedreguer fa setmanes que s'entrena amb el grup, però ara ho farà amb total normalitat, sabent que tot està bé. Així i tot, s'haurà d'anar amb precaució de cara a la tornada a la competició.
El club i Baraja comptaran amb ell en el partit de dilluns contra Las Palmas. No ho faran d'inici, però sí que podria tindre minuts i, a poc a poc, començar a augmentar les càrregues en els partits següents contra el Getafe o el Parla en Copa del Rei.
Més llegit
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
La Generalitat llança noves ajudes per als vehicles sinistrats en la dana
-
Sánchez descarta un avançament electoral i desafia el PP i Vox a presentar una moció de censura
-
Investiguen la troballa d'un home mort a la V-30 de València
-
Smoking Souls diu adeu als escenaris a Pego, on tot va començar: "Buscàvem disfrutar moltíssim del que més ens agrada, la música"
-
Els bombers busquen un home desaparegut mentre prenia el bany al Túria, entre Manises i Paterna