José Luis Gayà: "Vull ajudar l'equip des de dins"
El jugador ha superat satisfactòriament totes les proves a què s'ha sotmés a Finlàndia
El futbolista i capità del València CF, José Luis Gayà, ja té l'alta mèdica. El lateral, que ha estat fora dels terrenys de joc durant cinc mesos, ha passat les últimes proves a les quals l'havien sotmés a Finlàndia. Gayà, concretament, va viatjar a la ciutat de Turku dilluns, a la clínica del doctor Lempainen, que el va operar al mes de maig. Durant dos sessions li van fer un seguit de proves i, amb els resultats, el metge és favorable a la incorporació del valencià al terreny de joc.
Gayà ha tornat a última hora d'este dimarts a València i ha assegurat estar amb "ganes d'ajudar l'equip". El futbolista de Pedreguer fa setmanes que s'entrena amb el grup, però ara ho farà amb total normalitat, sabent que tot està bé. Així i tot, s'haurà d'anar amb precaució de cara a la tornada a la competició.
El club i Baraja comptaran amb ell en el partit de dilluns contra Las Palmas. No ho faran d'inici, però sí que podria tindre minuts i, a poc a poc, començar a augmentar les càrregues en els partits següents contra el Getafe o el Parla en Copa del Rei.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
La Unió Europea prohibix l'ús dels esmalts amb dos components tòxics a partir de l'1 de setembre
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert
-
S'activa la recerca de dos persones per tirotejar un veí d'Alfafar, després de descartar que l'autor estiga atrinxerat a casa
-
Busquen cinc vaques braves fugides a Alcalà de Xivert, on s’han prohibit els desplaçaments