Els fronts oberts del mercat del València
Javi Guerra, Rivero, Dimitrievski o Peter Federico són alguns dels noms propis
Javi Guerra: 21 anys, internacional. En la seua primera temporada completa en Primera Divisió ha jugat 28 partits de titular amb quatre gols, una assistència i un desig. Tirar-lo, no, però Meriton sap que el de Gilet té mercat. Els seus representants es van reunir ahir amb Corona a Paterna. El Barça i el Nàpols han preguntat per Guerra, però de moment, sense oferta sobre la taula. El seu preu de mercat pot rondar els vint milions d'euros i, com la resta de la plantilla, Guerra sap que està a la venda.
En eixa mateixa reunió també es vol encarrilar la renovació de Cristian Rivero, tot i que el València té ja tres porters per a l'any que ve: Giorgi, Dimistrievski i Jaume. Si finalment se'n va Mamardashvili, Rivero s'hi quedarà. Si no, eixirà cedit.
Qui encara no té clar el seu futur és Peter Federico. El jugador, cedit pel Reial Madrid fins al 30 de juny, ha tingut protagonisme en el tram final de Lliga, però en el cos tècnic creuen que els dos milions d'euros de l'opció de compra seria millor invertir-los en un perfil de futbolista més veterà.
Baraja, Guerra, Giorgi, Rivero o Peter Federico. Meriton té uns quants fronts oberts i això que el mercat d'estiu no ha començat.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco