Dos fons d'inversió americans s'interessen en el València CF
El màxim accionista, Peter Lim, hauria rebutjat, de moment, les ofertes
Una de les idees que més ronda el cap dels valencianistes des de fa alguns anys és el canvi de propietari. La gestió de Peter Lim no agrada, i ja s'han vist diversos moviments per part d'empresaris i dels mateixos socis per tal de tractar de comprar el club o, almenys, reduir l'autoritat del singapurés.
Ara, segons apunta el diari El Confidencial, dos fons nord-americans d'inversió, Apollo Global Management i Elliot, haurien contactat amb el València CF per a comprar, d'una banda, les parcel·les de Mestalla i, d'altra, el paquet accionarial de Peter Lim en el cas del primer.
Unes ofertes que, de moment, hauria rebutjat des de Singapur l'empresari, però que podria convertir-se en un primer pas per a possibles noves ofertes.
Més llegit
-
Detingut a Algemesí per deixar la pròpia iaia amb 47 euros després d'haver-li'n estafat més de 85.000
-
Troben un conductor mort dos dies després de patir un accident a Pedreguer
-
La Guàrdia Civil carrega contra un grup de joves d'origen marroquí en la quarta nit d'aldarulls a Torre Pacheco
-
El port de València planeja aglutinar el 45% de trànsit exterior portuari espanyol i aconseguir 80.000 ocupacions per al 2035
-
Roben en una botiga de luxe del centre de València després d'un aparatós encastament amb un BMV
-
Pugen el cel del Misteri d’Elx a la basílica de Santa Maria
Més vist
-
15.07.2025 | Entrevista LNM Maria Diago, degana del Col·legi Oficial de Biòlegs de la Comunitat Valenciana
-
15.07.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
El debat de les 20:00! - Condicions laborals
-
15.07.2025 | NTC llengua de signes migdia
-
Terra d'Esmorzars - Racó Casa Tere (La Vall d'Uixó)
-
FOTOS DE L'ORATGE 15/07/25