La Federació suspén tots els partits d'este dissabte per l'alerta per vent
També podria suspendre els d'este divendres de vesprada o diumenge en cas de sol·licitar-se
La Federació Valenciana de Futbol ha anunciat que suspén tots els partits previstos per a este dissabte 14 de febrer a la Comunitat Valenciana per l'alerta per vent. Una decisió que podria traslladar-se també a partits que s'hagen de jugar este divendres de vesprada o el diumenge, en cas que se sol·licitara per motiu de tancament d'instal·lacions municipals.
La mesura afecta a totes les categories del futbol autonòmic; així com també a les competicions nacionals delegades com són la Tercera RFEF, la Tercera Divisió Futfem, la Lliga Nacional Juvenil i la Tercera Divisió de Futbol Sala.
L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha establert avís de nivell roig per a este dissabte a tota la província de Castelló per forts vents amb ratxes que poden superar els 130 i 140 quilòmetres per hora. De la mateixa manera, l'ens meteorològic també ha activat l'avís taronja i groc a la resta del territori pel mateix motiu; amb ratxes que podrien arribar als 90 i 100 quilòmetres per hora.
Més llegit
-
L'avís per vent puja a roig a la província de Castelló dissabte, quan s'esperen ratxes huracanades de 140 km/h o més
-
Emergències emet un nou avís especial per vents de més de 140 km/h a Castelló
-
La Comunitat Valenciana lidera el creixement a Espanya i supera els 5,5 milions d'habitants
-
L'Agència de Seguretat Alimentària alerta que s’ha distribuït carn picada a la Comunitat Valenciana amb possibles restes de plàstic
-
Emergències emet un avís especial davant del temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
La Federació suspén tots els partits d'este dissabte per l'alerta per vent