Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES MIGDIA
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MIGDIA
Pròximes emissions
15:00
EL FORCAT
15:15
LA CUINA DE MORERA T10
18:00
Eurolliga: Fenerbahçe – València Basket
Esports

La Federació suspén els partits de Copa d'este dimarts per la mort de Jesús de Miguel

S'havien de jugar dos duels de Copa del Rei i un de Copa de la Reina

Imatge del xoc entre Owono i De Miguel

La Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha anunciat la suspensió dels partits que s'havien de jugar este dimarts de les competicions de Copa del Rei i Copa de la Reina. Concretament, són dos partits del torneig masculí, el Anaitasuna-Alabés i el Pamplona-Eibar. Els dos corresponen a la primera ronda de la competició i, curiosament, ja es van ajornar la passada setmana a causa de l'accident de tren d'Urda. L'altre partit que s'ha ajornat és el Celta - Espanyol de setzens de final de la Copa de la Reina.

"Com a mostra de respecte i solidaritat, l'RFEF ha decretat la suspensió dels xocs previstos per a este dimarts, 3 de novembre, corresponents a la primera i tercera eliminatòria de la Copa del Rei Mapfre i Copa de la Reina Iberdrola, respectivament", ha anunciat en un comunicat.

De la mateixa manera, l'organisme també ha suspés la presentació oficial a Almendralejo (Badajoz) del partit de la selecció sub-21 davant el Japó.

També et pot interessar