La Federació de Futbol suspén la jornada pel temporal de pluja i neu
Considera que "complir el protocol sanitari en aquestes condicions és molt complicat".
La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana (FFCV) ha anunciat la suspensió de la jornada d'aquest pròxim cap de setmana en les competicions d'àmbit territorial de futbol i futbol sala pel temporal que pateix la Comunitat Valenciana.
Segons ha explicat la FFCV en un comunicat, "complir els protocols sanitaris en aquestes condicions meteorològiques és molt complicat" i ha considerat que és convenient parar aquest cap de setmana el futbol i el futbol sala de competició territorial.
La Federació s'ha emparat en la previsió oficial de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) que indica que la Comunitat Valenciana pateix un temporal que s'allargarà tot el cap de setmana i que dificultarà els desplaçaments.
Més llegit
-
Sanitat indemnitzarà amb 225.000 euros la família d'una pacient que va morir per pancreatitis després de 36 hores a Urgències
-
Un mort i almenys huit ferits després de xocar un tren amb un camió al nord de França
-
Trump amenaça l'Iran a hores d'expirar l'ultimàtum: "Esta nit morirà tota una civilització"
-
El Dia del Poble Gitano reivindica la memòria, la igualtat i la lluita contra la discriminació
-
Guitarricadelafuente, Abril, La Maria i el Botifarra, entre els valencians nominats als premis de l’Acadèmia de la Música
-
‘Està Passant Comunitat Valenciana’, l’aposta d'À Punt per a les vesprades