Facebook emetrà la Lliga de Campions a l'Amèrica Llatina
L'acord ha començat de manera immediata amb la difusió de la Supercopa d'Europa entre el Reial Madrid i l'Atlètic de Madrid.
La xarxa social Facebook emetrà des d'aquesta temporada partits de la Lliga de Campions en països d’Amèrica Llatina, segons un acord anunciat per la UEFA.
Facebook va adquirir els drets de difusió de 32 partits en directe per temporada per a l'etapa 2018-2021 als territoris de llengua espanyola. Es tracta d’enfrontaments de la Lliga de Campions i la Supercopa d'Europa. L'acord comença de manera immediata, amb la difusió de la Supercopa d'Europa d'aquest dimecres entre el Reial Madrid i l'Atlètic de Madrid a Tallinn. La quantitat econòmica del contracte no es va comunicar.
Lliga espanyola
La Lliga espanyola de futbol ha anunciat també la signatura d'un acord amb Facebook sobre la retransmissió de partits del campionat, en directe, en diversos països d'Àsia. La Lliga va considerar pioner aquest acord amb el gegant d'internet, primera xarxa social del món que, com diuen, “obri una nova era en la retransmissió d'esdeveniments esportius".
Els 380 partits de la primera divisió de futbol estaran, així, disponibles de manera gratuïta per als usuaris de Facebook en huit països: l’Afganistan, Bangladesh, Bhutan, l’Índia, el Nepal, les Maldives, Sri Lanka i el Pakistan. L'acord, en vigor per a tres temporades, comença la temporada 2018-2019. La Lliga no va divulgar el cost de la transacció, però el diari Marca va parlar d'una xifra de 90 milions d'euros.
Més llegit
-
El granís arrasa 5.000 hectàrees de cítrics i deixa pèrdues superiors als 22 milions només a la Plana Baixa
-
Ruth Merino: "La comissió bilateral de hui és un pas més de l'independentisme cap a l'objectiu de trencar el sistema de solidaritat"
-
Mosquera: destinació, Arsenal
-
Un detingut a Guipúscoa per la implicació en l'agressió a un home a Torre Pachecho
-
La Policia Local deté dos lladres a la platja de la Malva-rosa per furtar les pertinences d'un turista
-
El Festival de Cinema d’Elx analitza els reptes del sector audiovisual amb una taula redona sobre com “sobreviure al cinema”