Europa dona oxigen al Vila-real (2-0)
L'empat entre el Manchester United i l'Atalanta deixa l'equip groguet colider, amb set punts, com els d'Old Trafford
Un patit triomf (2-0) contra el Young Boys suís dona aire a un Vila-real que, atrapat en la Lliga ha trobat una via d'escapada en la Lliga de Campions.
Un gol d'Étienne Capoue en el minut 35 ha permés a l'equip groguet retirar-se al descans amb avantatge, mentre que a dos minuts del final Danjuma, i després de molt de sofriment, ha marcat el gol amb el qual es tancava el partit.
El d'Unai Emery, de qui es parla que podria abandonar el submarí en direcció Anglaterra, s'han emportat els sis punts en disputa contra l'equip helvètic i queden en una bona situació davant les dues últimes jornades.
El pròxim partit en la competició europea serà contra el Manchester United, que hui ha empatat en l'últim minut contra l'Atalanta. Una victòria contra els dimonis rojos, a la Ceràmica, segellaria el pas a la següent fase.
Més llegit
-
L'assassí confés va demanar al logopeda revisar les càmeres per si havien gravat una suposada agressió sexual al xiquet
-
El Consell anuncia noves rebaixes fiscals generals d'especial intensitat per a les rendes entre 32.000 i 72.000 euros
-
Lydia Rodríguez abandona Presuntos Implicados entre acusacions de "control extrem", "maltractaments" i "falta de companyonia"
-
Investiguen l'assassinat a navallades d'un home en una baralla als afores d'Aldaia
-
Culmina la renovació de l’AVL: estos són els set nou acadèmics que vetlaran pel valencià
-
Competència investiga Bankinter, Santander, BBVA, Unicaja, CaixaBank i Sabadell per les hipoteques a tipus fix