El València torna a sumar lluny de Mestalla (1-1)
L'equip de Baraja s'emporta un punt del camp de l'Espanyol i ha tingut oportunitats d'emportar-se'n dos més
El València ha sumat un punt, insuficient per a alleujar la seua urgència classificatòria, però que trenca la ratxa de derrotes a domicili: havia perdut tots els duels fora de Mestalla des del 27 d'octubre, dos dies abans de la fatídica DANA, motiu pel qual es va ajornar el duel que s'ha disputat hui a Cornellà.
L'Espanyol s'ha avançat en el marcador en el minut 44 per mitjà de Javi Puado. Abans, l'atacant blanc-i-blau ha gaudit de diverses ocasions: una havia acabat al travesser. A la mitja hora, Diego López havia estavellat la pilota també contra el pal.
Després d'una primera part en què els catalans han firmat una millor primera part i han doblegat Stole Dimitrievski a base d'insistència, els de Rubén Baraja han crescut després de passar pel vestidor. Tant és així que El Guajín s'ha rescabalat de l'ocasió fallada en el primer període amb un gol en reprendre el duel.
Els blanc-i-negres han tingut oportunitats per a capgirar definitivament el marcador. I han fet dos gols que els han anul·lat per fora de joc, com també un de l'Espanyol. El resultat no serveix per a calmar les urgències dels dos conjunts, en la zona baixa.
Més llegit
-
Envien a presó l'home que va matar el logopeda del seu fill a València
-
La Guàrdia Civil demana la col·laboració ciutadana per a identificar un cos trobat a Albalat de la Ribera
-
El fiscal manté la petició de tretze anys de presó per al raper El Jincho per violar a una menor després d'un concert a València
-
El jutge del cas Plus Ultra cita com a investigades les filles de Zapatero i la secretària
-
La policia investiga si el cadàver trobat a una nevera a Castelló pertany a l'oncle del detingut
-
La parella de Pérez Llorca renuncia a consolidar la plaça a la Diputació de València
Més vist
Més escoltat
-
17.06.2026 | 90 minuts
-
16.06.2026 | La directora Claudia Pinto presenta la pel·lícula ‘Morir No Siempre Sale Bien’
-
17.06.2026 | “Tránsito”: històries de superació i inclusió a través de la fotografia
-
17.06.2026 | Dolores Corella explica com la dieta i els hàbits poden influir en l’envelliment i l’edat biològica
-
17.06.2026 | "Viatges", amb Clara Estrems | Viatgem a Jajce i Travnik
-
17.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Segona Part