Dmitrović evita la victòria granota a Cornellà (0-0)
El Llevant continua depenent de si mateix per a salvar la categoria
El Llevant ha sumat un punt a l'RCDE Stadium després d'empatar sense gols contra l'Espanyol en un duel directe per la permanència. L'equip granota ha estat a punt d'endur-se la victòria en el tram final, però l'actuació del porter local, Marko Dmitrović, ha resultat decisiva.
Ha sigut el Llevant qui ha començat millor. Dmitrović ha evitat un gol cantat de Víctor García en els primers minuts, però amb el pas dels minuts, l'Espanyol ha assumit el control del baló i ha anat generant aproximacions, tot i que sense excessiu perill.
Després del descans, el partit ha entrat en una fase sense massa accions destacades fins al tram final. Pol Lozano ha sigut expulsat només dos minuts després d'entrar al camp per dos faltes sobre Carlos Álvarez, fet que ha donat ales als visitants.
En la jugada posterior, Etta Eyong ha tingut una acció claríssima, però ha definit sense encert davant Dmitrović. El davanter camerunés també ha disposat d'una altra oportunitat en el temps afegit, però el porter perico ha tornat a evitar el gol.
Ja en l'últim minut, Carlos Álvarez ha estat a punt de repetir el gol aconseguit a Burgos, però entre el porter i el travesser han impedit la victòria visitant. Tot i que el Llevant ha deixat escapar dos punts, ha aconseguit un empat valuós lluny de casa.
Amb este resultat, l'equip llevantinista ha fet un pas més cap a la permanència i continua depenent de si mateix quan falten cinc jornades per al final. Els granota s'han situat a dos punts del Mallorca, que marca la salvació, i hauran d'afrontar un duel clau contra els balears en la penúltima jornada al Ciutat de València.
Més llegit
-
Les famílies d’acollida tindran prioritat per a adoptar els menors que acullen
-
Amb bats de beisbol i passamuntanyes: catorze investigats a Alginet per amenaces i càntics racistes contra els àrabs
-
Ontinyent decreta dos dies de dol per la mort de dos veïns després de caure un cotxe al riu Clariano
-
Transports aprova el projecte de connexió directa entre la V-30 i l’A-3 a València per 56 milions
-
Un virulent incendi en una campa crema un camió cisterna abandonat al costat de l'A-3, a Mislata
-
Dos morts i un ferit greu en un accident a Ontinyent després de caure un cotxe al riu Clariano
Més vist
-
25.04.2026 | Moros i Cristians d'Alcoi: entrada cristiana | Primera part
-
25.04.2026 | Moros i Cristians d'Alcoi: entrada mora | Primera part
-
27.04.2026 | Entrevista LNM Sònia Cebrián
-
25.04.2026 | Moros i Cristians d'Alcoi: entrada mora | Segona part
-
26.04.2026 | Informatiu nit
-
27.04.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
Més escoltat
-
26.04.2026 | Els últims '90 minuts'
-
27.04.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
27.04.2026 | Les notícies del migdia
-
27.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | FLAMA: la cuina a la brasa que triomfa a València
-
26.04.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
25.04.2026 | Punt a punt | Segona Part