Espanya supera, per primera vegada, els quarts d'una Eurocopa
La selecció que entrena Montse Tomé supera Suïssa (2-0) i es classifica per a les semifinals
La selecció espanyola ha trencat el seu sostre en una Eurocopa femenina després de superar per 2-0 l'amfitriona Suïssa, i es classifica així per a les semifinals.
Una ronda eliminatòria a la qual Espanya va arribar el 1997, quan va passar directament de la fase de grups a l'avantsala de la final perquè no hi havia duel de quarts.
L'equip de Montse Tomé trenca així la maledicció dels quarts de final, ronda en què es va quedar a Suècia 2013, Països Baixos 2017 i Anglaterra 2022.
Hui, tot i fallar dos penals (un en cada part), ha superat l'equip suís amb gols de Claudia Pina i Athenea del Castillo, els dos després del descans.
Espanya sabrà este dissabte el rival en la semifinal (Alemanya o França), que es jugarà el pròxim dimecres. L'altra semifinal l'enfrontaran Anglaterra i Itàlia.
Més llegit
-
Decreten l'alerta hidrològica al riu Segura per les pluges
-
L'Ajuntament de València suspén Expojove i totes les activitats municipals a l'aire lliure este diumenge
-
Quatre valencians desapareguts en naufragar una embarcació turística a Indonèsia
-
Mor una dona de 79 anys en l'incendi d'un habitatge a l'avinguda del Professor López Piñero de València
-
L’últim cap de setmana de l’any estarà marcat per la pluja i l’oratge inestable
-
Marrahí i Tonet IV, campions del Mestres de raspall