Espanya guanya Txèquia i ja lidera el grup
La selecció ha vençut 2-0 amb gols de Soler i Sarabia i ha aprofitat l'entropessada de Portugal
La selecció espanyola ha assaltat el lideratge del grup 2 A de la Lliga de les Nacions després de véncer Txèquia 2-0 a La Rosaleda, amb gols de Carlos Soler i Pablo Sarabia. L'equip de Luis Enrique ha aprofitat la derrota de Portugal a Suïssa i se situa primera, amb un punt més que els lusitans, a falta de dos partits perquè concloga la primera fase.
Dues parades d'Unai Simón en la primera meitat han impulsat la selecció espanyola, que ha desnivellat el marcador gràcies a la inspiració de Marco Asensio. Carlos Soler ha aprofitat una acció del futbolista del Reial Madrid per a marcar el primer gol del duel als 24 minuts.
L'entrada de Gavi en la segona part ha revitalitzat Espanya, que ha sentenciat el partit en el 75 amb un gol de Sarabia en una contra. Ara la competició es reprendrà al setembre amb els dos últims partits d'aquesta fase, contra Suïssa en terres espanyoles i amb la visita a Portugal.
Més llegit
-
Umar Sadiq ja està a València
-
Sánchez i Junqueras pacten un nou sistema de finançament que aportarà 4.700 milions més a Catalunya
-
Els Estats Units anuncien una reunió amb Dinamarca mentre Trump busca fórmules per a apoderar-se de Groenlàndia
-
El temporal de neu a Europa fa cancel·lar vols amb la Comunitat Valenciana
-
ENQUESTA: Els 'privilegis' dels majors perjudiquen els joves?
-
Les detencions per gihadisme a Espanya es disparen un 23,4% el 2025 amb 100 arrestos