Espanya, campiona del Cotif
El Villarreal desaprofita el seu domini i cau en la final.
Espanya s'ha proclamat aquesta vesprada campiona del torneig Cotif en la categoria femenina en imposar-se per un gol a zero al Villarreal. Irene ha sigut l'autora de l'únic gol que ha donat el triomf a les xiques que entrena Pedro López. Les groguetes han dominat bona part del partit i han tingut les ocasions més clares, però aquest domini no s'ha traduït en gols i les de Sara Monforte hauran de conformar-se amb la segona plaça d'un torneig en què han fet un molt bon paper.
Els primers minuts han sigut un intercanvi de colps entre ambdós equips, tot i que no han fet treballar les porteres. Tot i això, en les anades i vingudes, les groguetes han arribat amb més insistència a l'àrea rival. Una de les més clares l'ha tinguda Sheila a mitjan primera part que, en aprofitar-se d'una errada defensiva d'Espanya, s'ha plantat davant de Maria, que ha rebujat el tir de la grogueta. Poc després, la guardameta d'Espanya ha hagut de tornar a lluir-se.
La segona part ha començat amb les groguetes amb una marxa més i una bona pressió que ha dificultat l'eixida de baló d'Espanya, que ho intentava només a baló parat. Però el domini groguet no s'ha traduït en gols i en el minut 60, Irene ha fet el primer i únic gol de l'enfrontament en rematar de cap una bona centrada des de la dreta, per on més ho estava buscant Espanya.
Més llegit
-
Detenen un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients
-
FGV extrema la vigilància per a evitar que els joves ocupen les vies per a gravar un repte viral
-
Les localitats idònies per a vore l'eclipsi total de sol es preparen per al repte logístic
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
Catalá, després que un jutge demane canviar de lloc els festivals i concerts de la Ciutat de les Arts: "Garantirem el dret al descans"
-
Detingut per matar un fontaner que li va fer un empastre durant una reforma al barri del Xenillet de Torrent