Venudes totes les entrades per a la tornada de Copa del Rei
Les restriccions només permeten l'entrada, de moment, a un 85% de l'aforament
Quan encara falten dues setmanes per al partit de tornada de la Copa del Rei entre el València i l'Athletic Club, es confirma que l'estadi de Mestalla estarà pràcticament ple.
Ja s'han venut la totalitat de les entrades que s'han posat a la venda, sempre tenint en compte el fet que, en principi, i segons les restriccions actuals, només està permés que hi entre un 85% de l'aforament. Segons publica la pàgina web del València CF, aquest dimarts ja no queda a la venda cap entrada.
Al·licients suficients perquè el camp siga una caldera i es puga viure l'ambient de les grans cites a Mestalla. Una final ho pot valdre.
No obstant això, el partit, previst per al pròxim dia 2 de març, podria veure fins i tot que arribara a omplir-se l'estadi al 100% si el Ministeri de Sanitat i el Consell Interterritorial acordaren en una nova reunió tornar a augmentar l'aforament a causa de la millora de la situació sanitària.
Més llegit
-
Un detingut i quatre investigats per furtar 63 tones de cítrics a Carcaixent
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
L'Audiència de València avala la jutgessa de la dana i desestima el recurs d'Hazte Oír per a citar Pedro Sánchez
-
La maduresa de Tàpies es desplega a la Fundació Bancaixa amb més de vint obres de gran format
-
Dones que obrin camí: ‘El retrovisor’ posa el focus en les pioneres que han fet història
-
À Punt emetrà diumenge el NTC Migdia des de la Magdalena i dilluns els seus magazins de ràdio