L'Elx presenta candidatura a l'ascens (4-0)
L'equip franjaverd ha golejat l'Oviedo, segon classificat, i ja frega la zona de play-off d'ascens a Primera
L'Elx ha completat el millor partit de la temporada, després de golejar 4-0 l'Oviedo, segon classificat i un dels grans candidats a l'ascens, al Martínez Valero. L'equip franjaverd s'ha retrobat amb el triomf tres jornades després i es queda empatat amb el sext classificat, el Saragossa, que marca el límit de la zona de play-off.
El partit ha començat molt bé per als interessos franjaverds, ja que l'àrbitre ha assenyalat un penal sobre Diaby en el minut 5: Nico Fernández Mercau no ha desaprofitat l'ocasió i ha avançat els il·licitans. L'equip entrenat per Eder Sarabia no ha abaixat el ritme i ha continuat assetjant la porteria defesa per Aarón Escandell a la recerca de més dianes. El premi ha arribat a la vora del descans, amb el 2-0, obra d'Agustín Álvarez.
En la represa, Nico Fernández Mercau ha ampliat la renda local amb el 3-0 per a desfermar la bogeria al Martínez Valero. I l'altre Nico, Castro, ha arredonit la festa amb el quart i definitiu. I la golejada encara hauria pogut ser més àmplia, ja que Nico Fernández ha errat un penal i l'àrbitre ha anul·lat un gol a Sory Kaba, que hauria servit per a situar l'Elx en sexta posició.
Més llegit
-
Una exposició a Valenciaport convida a descobrir la història dels joguets
-
La final del Mestres de Raspall, en À Punt
-
Moltes persones migrants afectades per la dana encara no han pogut regularitzar la seua situació
-
Sorprenen a San Isidro un home amb sis quilos de marihuana quan anaven a detindre'l per una agressió
-
Agricultura controla un focus de malaltia de Newcastle en una granja avícola de València
-
La Creu Roja dona un respir a qui viu en soledat no desitjada: “Torne a sentir l’aire i el sol. En cinc mesos no he eixit de casa”