L'Elx s'acosta un poc més a la permanència (1-1)
Pere Milla ha rescatat un punt quan els franjaverds jugaven amb un menys per la lesió de Gonzalo Verdú
L'Elx ha fet un altre passet cap a l'objectiu de la salvació en Primera Divisió després de rescatar un punt contra l'Osasuna al Martínez Valero (1-1). L'equip franjaverd, que ha patit tres lesions durant el partit, ha empatat a deu minuts per al final amb un gol de Pere Milla, quan jugava amb deu jugadors després que Gonzalo Verdú abandonara el camp amb els canvis ja esgotats. Els il·licitans se situen momentàniament a nou punts de la zona de descens, amb només dotze en joc.
Ha sigut un partit molt accidentat, sobretot per a l'Elx, ja que quatre jugadors han patit problemes físics. Pedro Bigas i Raúl Guti han abandonat el terreny de joc en la primera part per un colp al cap i el primer ha estat traslladat a l'Hospital del Vinalopó en patir una commoció cerebral. Ja en la segona part, Gonzalo Verdú, amb problemes musculars, tampoc ha pogut acabar el partit i ha deixat l'equip amb deu. I Johan Mojica, ja en el temps afegit, també ha tingut problemes físics.
L'equip franjaverd ha tingut una gran posada en escena i ha dominat els primers minuts del partit. Però els contratemps en forma de lesions l'han desconnectat i han donat ales a l'Osasuna que, a poc a poc, s'ha anat trobant més còmode al terreny de joc.
Els navarresos han accentuat el seu domini en l'inici del segon període davant un Elx més replegat i compacte a l'espera d'aprofitar alguna acció puntual dels homes de banda. I en plena fase d'equilibri en el joc ha arribat l'acció que ha desfet la igualada. Diego González ha comés un penal infantil sobre Budimir, que el mateix davanter ha transformat en el primer gol del partit.
Francisco ha esgotat els canvis en el minut 75 amb l'entrada de Pere Milla i Guido Carrillo, i poc després la lesió de Verdú ha deixat l'equip amb deu. Però quan més difícil semblava, ha arribat l'èpica. Pere Milla ha empatat amb una rematada de cap en una treta des del cantó i ha donat un punt als franjaverds, que veuen cada vegada més a prop la permanència.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions