L’Elx manté viu el somni
Els franjaverds han derrotat el Getafe (1-0) i han deixat la permanència oberta per a una última jornada decisiva a Girona
L’Elx ha continuat fora de les places de descens després d’haver superat per 1-0 el Getafe CF en un Martínez Valero entregat. Més de 31.000 espectadors han viscut una vesprada pendent tant del partit com dels resultats d’altres camps, en un duel que ha deixat tot obert per a una última jornada dramàtica a Girona.
El conjunt franjaverd ha assumit des del principi la iniciativa amb la possessió i la pressió alta contra un Getafe molt més replegat i còmode sense pilota. Les primeres aproximacions han sigut per als franjaverds, que han acabat trobant el premi després d’un rebuig defensiu. Domingos Duarte no ha pogut allunyar la pilota i Víctor Chust, des de la frontal, ha connectat una volea potentíssima que s’ha clavat a l’escaire de la porteria madrilenya.
L'equip il·licità també ha rebut una ajuda important abans del descans amb l’expulsió de Djené. El central del Getafe ha vist la targeta roja directa després d’una entrada molt dura sobre Germán Valera, una acció que ha permés als locals afrontar la segona part amb superioritat numèrica i més tranquil·litat.
Després del descans, l’Elx ha intentat aprofitar els espais en la rereguarda azulona i ha generat les ocasions més clares. La millor ha arribat en una gran cavalcada de Germán Valera, que ha superat diversos rivals abans d’estavellar la pilota contra la fusta.
El Getafe ha intentat mantindre’s viu fins al final, però l’equip de José Bordalás no ha trobat la manera de superar la solidesa defensiva dels franjaverds. El conjunt il·licità ha sabut administrar l’avantatge i ha sumat tres punts fonamentals en la lluita per la permanència.
Amb esta victòria, l’Elx ha arribat a l’última jornada depenent encara de si mateix en molts escenaris, tot i que haurà d’afrontar un duel directe d’altíssima tensió contra el Girona, amb tots dos equips jugant-se la continuïtat en Primera Divisió.
Més llegit
-
Les causes i els efectes de l'incendi a Gátova, en primera persona
-
La Generalitat invertix dèsset milions per a canalitzar el barranc de Picassent i previndre inundacions a Beniparrell
-
Detenen una administradora de finques d'Orihuela acusada d'apropiar-se 17.800 euros de dos comunitats
-
Algunes ONG i veïnat denuncien les condicions infrahumanes en què malviuen 800 persones al circuit de Fórmula 1 de València
-
Una conductora resulta ferida lleu a València després que el tramvia atropellara el seu vehicle
-
La Guàrdia Civil deté a Espanya dos fugitius reclamats per les autoritats alemanyes per tràfic de drogues
Més vist
-
24.08.2026 | Cantem! | Final Benifaió-Segorbe
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
24.08.2026 | Informatiu nit
-
Un bany propi
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part