L'Elx suma el primer punt a casa
L'equip franjaverd ha empatat 0-0 contra el Celta al Martínez Valero
L'Elx ha estrenat el caseller de punts al Martínez Valero, després d'empatar 0-0 contra el Celta de Vigo. L'equip franjaverd ha tingut més ocasions que els gallecs, però la falta d'encert de cara a porteria l'ha privat d'aconseguir la primera victòria de la temporada com a local.
Els de Martín Anselmi han començat millor el duel, sotmetent els de Claudio Giráldez i amb un parell d'arribades perilloses. Però el Celta ha anat creixent amb el pas dels minuts i les forces s'han igualat, en un partit travat i sense massa ritme. De fet, s'ha arribat al descans sense gols.
Els il·licitans han tornat a eixir millor en la represa, però han tornat a pecar de falta de punteria per a inaugurar el marcador. Els canvis han adormit encara més el duel, que s'ha encaminat inevitablement cap al repartiment de punts. Només dos accions en el tram final ho han pogut evitar. Driouech ha tingut l'ocasió més clara per als gallecs, però el seu llançament no ha trobat la porteria defesa per Dituro. I poc després Martim Neto ha rematat innocentment al cos de Radu una bona acció ofensiva franjaverda.
Amb este resultat, l'Elx ix momentàniament de la zona de descens a Segona, a l'espera del que faça demà el Llevant contra el Sevilla. Els d'Anselmi tractaran de retrobar-se amb el triomf dissabte que ve a La Ceràmica contra el Villarreal.
Més llegit
-
Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la "inacció de la Delegació del Govern"
-
Els sindicats abandonen l'acampada per l'habitatge d'Alacant per a preparar la vaga general
-
Extingit l'incendi forestal declarat a Bocairent que ha mobilitzat bombers de València i Alacant
-
Sanitat estendrà a tot Espanya la prescripció diferida d’antibiòtics, una mesura pionera a la Comunitat Valenciana
-
Set de cada deu famílies espanyoles invertixen en rajola, segons el Banc d’Espanya
-
Investiguen per homicidi el conductor d'un cotxe on viatjava la filla de Luis Enrique, per la mort d'un motorista a l'N-332 a Oliva