El CD Eldense encaixa a Eibar la segona derrota consecutiva (1-0)
Mackay ha evitat una derrota més ampla dels blaugrana, que han pogut empatar en el tram final del duel
Segona derrota seguida del Club Deportivo Eldense: un a zero contra l'Eibar al fortí d'Ipurua. Els blaugrana, que no s'han donat per vençuts fins al final, no han aprofitat les oportunitats i es posicionen en la meitat de la taula.
L'equip de Dani Ponz s'ha vist sorprés amb els atacs com a punyals del conjunt basc. Una d'estes ofensives ha acabat en córner, des d'on ha arribat el primer i únic gol del partit: Jon Bautista remata de cap al primer pal avançant-se a Camarasa. El baló s'ha introduït en la porteria com una exhalació, fora de l'abast d'Ian Mackay, un dels més destacats dels visitants.
En la represa, reacció blaugrana amb un elevat nivell d'intimidació, encara que també l'Eibar ha pogut marcar el segon. Iván Chapela ha marcat el gol de l'empat després d'un contracolp, però l'àrbitre l'ha anul·lat per fora de joc.
Més llegit
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
Educació convoca els sindicats a partir de dilluns per a negociar en taules temàtiques separades amb una proposta final
-
La proposta de pressupostos de la Generalitat per al 2026 supera els 33.300 milions d’euros, un 3,1% més
-
Divendres de maig amb temperatures de mitjan juliol que situen el termòmetre en els 36 °C
-
El Consell anuncia més de 7.000 milions per a Educació en els pròxims pressupostos
-
Els examinadors de les EOI valencianes no descarten vaga durant els dies d’exàmens orals i escrits, que arranquen l'1 de juny