Édgar Badia: "Som optimistes, l'any de l'ascens ningú donava un duro per nosaltres"
El porter de l'Elx es mostra tranquil i espera revertir la situació de l'equip
El porter de l'Elx Édgar Badia està acostumat a moments crítics en la trajectòria de l'equip i ara la plantilla està centrada a tornar a ser l'equip revelació de la passada temporada per a revertir el mal inici.
El porter de l'Elx s'ha pronunciat sobre la presència aquesta setmana d'aficionats en l'entrenament que van portar una pancarta.
"No calia que vingueren els aficionats a dir-nos-ho al camp, però sí que van voler expressar-ho. Nosaltres no ens hem sentit ni agredits ni atacats ni envaïts per les seues paraules i crec que ens donarà encara més força", ha dit.
Al Camp Nou, tot i la dificultat del rival, Badia assegura que aniran a donar la sorpresa.
El porter de l'Elx vol no encaixar tants gols i tornar a tindre porteria a zero. Badia sap que no el cridarà Luis Enrique, però igualment aquesta ha sigut la seua resposta a si pot anar a la selecció.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
L'ONU alerta que el mercat mundial de les drogues ha augmentat un 34% en una dècada i és més divers que mai
-
França manté seixanta departaments en alerta roja per altes temperatures, a pesar que s’albira un respir de l’onada de calor
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Dos detinguts a Càrcer després de furtar joies amb el mètode de l'abraçada