Eder Sarabia: "Rafa Mir està tranquil"
El tècnic de l'Elx ha parlat abans del partit contra el Villarreal de diumenge
Setmana convulsa en l'Elx. L'equip d'Eder Sarabia s'enfronta este diumenge al Villarreal en una jornada en què podria entrar en descens en cas de donar-se els resultats. Extraesportivament, el conjunt il·licità també s'enfronta a altres problemes com ara la sol·licitud de la Fiscalia de demanar 10,5 anys de presó a Rafa Mir per una suposada agressió sexual a una jove el 2024, quan era jugador del València.
En eixe sentit, Eder Sarabia ha assegurat que el jugador està tranquil i esperant que se solucione tot. El tècnic basc ha explicat que el jugador sempre ha tingut una bona actitud i compromís amb l'equip i espera que es demostre la seua innocència.
També li han preguntat al tècnic per si hi ha nervis per tindre tan a prop les posicions de descens. Sarabia ha assegurat que és natural, que "no som una cadira que no s'immuta", però que estar en Primera Divisió té estes coses. "És part del procés", ha sentenciat.
Més llegit
-
Dos guàrdies civils morts i un ferit en xocar dos embarcacions de l'institut armat quan perseguien una narcollanxa a Huelva
-
Educació demana als sindicats que tornen a la negociació: "Ahí podrem arribar a punts de trobada més fàcilment que al carrer i amb manifestacions"
-
Un home resulta ferit greu en xocar el cotxe amb un tram a València
-
La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una jove de díhuit anys a València
-
Espanya afronta en 24 hores un complex operatiu per a evacuar el creuer afectat per l’hantavirus
-
La dona ingressada a Alacant dona negatiu en la primera PCR per hantavirus