Dubte Ilias Akhomach: ara, què?
El Vila-real ha de decidir entre anar al mercat o continuar amb els jugadors que té en l'equip
La lesió d'Ilias Akhomach obri la porta al debat: esperar al mercat d'hivern i recórrer a la plantilla, o fitxar ja un substitut. Una opció que torna a posar el focus en l'exgroguet i exvalencianista Gonçalo Guedes.
El trencament de lligaments d'Akhomach deixa el Vila-real sense un jugador desequilibrant i en ratxa. Marcelino ha de trobar nous recursos. D'entrada, Yeremi Pino, acabat de recuperar d'un trencament de lligaments, és una opció. L'altra, Nicolás Pepe, encara que ha jugat més com a segon punta.
Els altres recursos, fitxar jugadors sense equip per a cobrir les baixes de llarga durada o esperar al mercat d'hivern. I és ací com en la temporada passada torna a emergir immediatament en l'òrbita dels rumors el nom de Gonçalo Guedes, sense minuts al Wolverhampton. Un retrobament entre coneguts, però que a hores d'ara està en l'aire. La direcció esportiva, amb consens amb el tècnic, ha de decidir durant el mes i mig que queda.
La lesió de Kiko Femenía porta menys maldecaps; Pau Navarro i Kambwala són les opcions, mentre es recupera Foyth.
Més llegit
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà
-
La ponència política del PP incorpora tres esmenes valencianes focalitzades en el FLA i l'exempció fiscal per a ajudes de la dana
-
València planta cara a la calor amb refugis climàtics gratuïts i climatitzats