Derrota dolça per a un Elx de Primera
L'Elx perd contra l'Atlètic de Madrid, però l'empat entre Sevilla i Mallorca confirma la permanència del conjunt franjaverd
L'Elx ha eixit a totes contra l'Atlètic de Madrid. De fet, ha tingut contra les cordes els de Simeone al llarg de molts minuts de la primera part. Però, els matalafers no perdonen i han aprofitat la primera gran oportunitat que han tingut: Cunha, en el minut 27, ha fet el primer.
Amb aquest marcador ha finalitzat la primera part i ha sigut al descans quan ha vingut la bona notícia des de Sevilla. Els de Lopetegui havien empatat contra el Mallorca, un resultat que certificava la permanència per al conjunt il·licità.
El Martínez Valero ho ha celebrat i la segona meitat ja sobrava. En el minut 62 Rodrigo de Paul sentenciava l'encontre enmig de la festa local. Derrota amb l'objectiu complit.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Un treballador de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer advertix del dèficit de personal en la vigilància dels llits
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Aemet defén els llindars dels avisos taronja i roig i recorda que es consensuen amb Protecció Civil