El Llevant trau petroli a Riazor (1-2)
L'equip granota ha derrotat el Deportivo amb un gol de José Luis Morales poc després de l'empat local
El Llevant ha aconseguit un triomf molt valuós en la visita al Deportivo de la Corunya (1-2), en un partit en què ha sabut aprofitar les errades locals. L'equip granota, que suma tres victòries en els quatre últims partits, s'afiança en la part alta de la taula a l'espera que es complete la jornada.
El partit ha començat amb domini local i un Llevant esperant la seua oportunitat la contra. Però la major possessió de pilota no sempre s'ha traduït en gol per als gallecs. Amb el pas dels minuts, els granotes han anat creixent en el duel i han disposat de les millors oportunitats per a desnivellar el marcador, però s'ha arribat al descans amb empat a zero.
En la represa, el Deportivo ha tornat a apujar el ritme i ha començat a assetjar la porteria defesa per Andrés Fernández. Però la falta de punteria li ha donat vida als de Julián Calero, que en la primera ocasió que han tingut no han perdonat. Carlos Álvarez ha aprofitat un mal refús del porter local per a marcar el primer gol en el minut 51. Els gallecs han continuat buscant la porteria rival i han trobat el premi en un llançament de Villares desviat per un defensa granota. Però l'alegria a penes els ha durat un minut, perquè pràcticament en l'acció següent Morales ha tornat a aprofitar una nova errada del porter local per a tornar a avançar els llevantinistes.
La victòria consolida els granotes en la zona de play-off i els pot acostar un poc més a l'ascens directe a Primera Divisió en funció de la resta de resultats.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Mor Luis Planes, fundador de l'empresa valenciana Pollos Planes
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç
-
Mascletà en directe del dimecres 11 de març de les Falles 2026 de València
Més vist
Més escoltat
-
10.03.2026 | 90 minuts
-
10.03.2026 | ContrÀpunt
-
10.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
11.03.2026 | Les notícies del migdia
-
11.03.2026 | Cadena de valor | L’impacte de la guerra en l’energia, les hipoteques i el turisme
-
10.03.2026 | Descobrim la història de Fran Vivó, pacient d’ELA, a través del documental ‘Cada dia és un regal’