Dépor-Elx, Espanyol-Llevant, Racing-Villarreal i Betis-València per a començar la Lliga
La primera jornada es disputarà el cap de setmana del 15-16 d'agost
La Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha fet públic els calendaris de la temporada 2026-2027 de les diferents competicions que organitza. En Primera Divisió, tres dels quatre equips valencians debutaran fora de casa: l'Elx visitarà el Deportivo de la Corunya, el Llevant jugarà contra l'Espanyol a Cornellà i el Villarreal s'enfrontarà al Racing de Santander a El Sardinero. El València serà l'únic que començarà la Lliga com a local, rebent el Betis a Mestalla.
La Primera Divisió començarà el cap de setmana del 14-15 d'agost. En este enllaç es pot consultar el calendari complet de la màxima categoria del futbol estatal.
Almeria-Eldense i Reial Societat B-Castelló
En Segona Divisió, la competició començarà el mateix cap de setmana i els dos equips valencians debutaran com a visitants. El Club Deportivo Eldense, en el retorn a la categoria de plata, visitarà l'Almeria, mentre que el Castelló jugarà a Anoeta contra la Reial Societat B. En este enllaç es pot consultar el calendari complet de Segona Divisió.
Alabés-València, en la Lliga F
Pel que fa a la Lliga F, el Valencià, l'únic representant valencià, iniciarà la competició visitant l'Alabés, en el retorn a la màxima categoria del futbol femení estatal. En este enllaç es pot consultar el calendari complet de la Lliga F.
Primera Federació
En la tercera categoria del futbol espanyol, que començarà el cap de setmana del 30 d'agost, l'Hèrcules jugarà al Rico Pérez contra el Múrcia, mentre que el Villarreal B visitarà el Rayo Majadahonda. En este enllaç es pot consultar el calendari complet del grup segon de Primera RFEF.
Segona Federació
I pel que fa a la quarta categoria del futbol estatal, que començarà el primer cap de setmana de setembre, quatre equips valencians debutaran a casa i tres ho faran com a visitants. L'Alcoià rebrà el Cieza, el Castellonense debutarà en Segona RFEF a casa contra l'UCAM Múrcia, la Nucia rebrà el Poblense al Camilo Cano i el València Mestallà jugarà a l'Antonio Puchades contra el Mallorca B. L'Elx Il·licità debutarà visitant el Lorca, l'Orihuela visitarà el Real Murcia Imperial, mentre que l'intercity jugarà a casa de la Unión Atlético.En este enllaç es pot consultar l calendari complet del grup tercer de Segona RFEF.
Més llegit
-
Paco Roig es manté en la llista de grans morosos amb Hisenda, amb un deute de 7,8 milions d'euros
-
El papa expulsa de l'estat clerical un capellà pel seu "reiterat rebuig de reconeixement"
-
El jutge Pedraz imputa la presidenta de l'empresa pública SEPI i 24 persones més pel cas Leire
-
El PSPV es querella contra Mazón per fals testimoni sobre la dana al Congrés
-
Llibertat amb càrrecs per al conductor de dènou anys que va causar l’accident múltiple a l’N-340, a Benicàssim
-
La Comunitat Valenciana registra 59 morts per calor en el juny més letal de l'estadística
Més vist
Més escoltat
-
29.06.2026 | 90 minuts
-
29.06.2026 | Salut física i mental amb David Baydal, CEO de Salufit
-
30.06.2026 | L'hora de la cultura | Belén Mayordomo i "Teló de fons", amb Juanjo Prats
-
30.06.2026 | Les notícies del migdia
-
25.06.2026 | Cadena de valor | El mercat immobiliari valencià modera el seu ritme
-
30.06.2026 | Amunt i avall | Segona Part