Decisió salomònica: es jugarà divendres, però no dilluns
La guerra dels horaris finalitza, de moment, amb la resolució judicial que avala els partits de la Lliga divendres, però no dilluns.
Hi haurà futbol els divendres, però no dilluns. Així ho ha dictaminat de manera cautelar el magistrat Andrés Sánchez Magro, després de la guerra oberta entre la Lliga i la Reial Federació Espanyola de Futbol. Les dues organitzacions s’havien atribuït la potestat per a determinar els horaris dels partits de la Lliga de futbol i, finalment, ha hagut de ser la justícia qui ha pres la solució; una solució salomònica: es jugarà divendres, però dilluns, no.
Luis Rubiales, satisfet
El president de la Federació, Luis Rubiales, ja ha reaccionat a les xarxes socials per a mostrar la seua felicitat per aquesta resolució. La Lliga començarà divendres 16 d’agost, com estava previst, amb l’Athletic Club-Barcelona, però s’haurà de modificar l’horari d’altres partits previstos en les tres primeres jornades del campionat. Un dels equips afectats és l’Elx, que havia de jugar dilluns 19 d’agost la primera jornada de la Lliga.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs