El CSD confon Ivana Andrés amb una influenciadora i li atorga la Medalla al Mèrit Esportiu
La defensa d'Aielo de Malferit haurà d'esperar una rectificació per a rebre el reconeixement del Govern d'Espanya
El Govern d'Espanya, a través del Consell Superior d'Esports (CSD), ha concedit la Medalla d'Or del Reial Orde del Mèrit Esportiu a la selecció espanyola femenina de futbol per proclamar-se campiona del món en el Mundial d'Austràlia i Nova Zelanda.
Però a l'hora de publicar la condecoració en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) han confós el nom de la capitana de la selecció espanyola, la valenciana Ivana Andrés, amb el de la influenciadora Ivana Icardi.
D'aquesta manera, la germana del futbolista argentí Mauro Icardi i participant en el programa televisiu Supervivientes fa uns anys, ha sigut condecorada amb la Medalla al Mèrit Esportiu, juntament amb les altres 22 campiones del món.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Mor Luis Planes, fundador de l'empresa valenciana Pollos Planes
-
Trump acusa Espanya de no cooperar en la guerra contra l’Iran i torna a amenaçar de tallar el comerç
Més vist
Més escoltat
-
10.03.2026 | 90 minuts
-
10.03.2026 | ContrÀpunt
-
10.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
11.03.2026 | Les notícies del migdia
-
11.03.2026 | Cadena de valor | L’impacte de la guerra en l’energia, les hipoteques i el turisme
-
10.03.2026 | Descobrim la història de Fran Vivó, pacient d’ELA, a través del documental ‘Cada dia és un regal’