Compromís demana una comissió d’investigació sobre els vincles del PP amb Peter Lim
La portaveu del grup ha demanat un ple extraordinari perquè María José Catalá explique les negociacions amb el València
Compromís demana la compareixença de l'alcaldessa de València, María José Catalá, en el ple de l'Ajuntament i una comissió d'investigació sobre els vincles d'un regidor del PP amb Peter Lim.
La portaveu adjunta de Compromís en l'Ajuntament de València, Papi Robles, ha anunciat aquest matí que Compromís demanarà a la resta partits amb representació al consistori que s'adherisquen a la petició d'un ple extraordinari.
"Les informacions que hem conegut els últims dies ens han deixat profundament preocupats, ja que podria existir un conflicte d'interessos molt greu del regidor del PP Marí Olano amb Peter Lim", ha dit Papi Robles.
Olano, que continua vinculat laboralment amb la consultora KPMG, és la persona encarregada de les negociacions amb el València i amb altres col·lectius pel nou Mestalla.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
Intenten controlar un incendi al desballestador Bonaire, a Quart de Poblet
-
Un jove enterrador encén les xarxes mostrant el seu treball en el cementeri de Vilamarxant
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert