Comença la Copa del Rei amb nou equips valencians
Aquesta setmana comença una nova edició de la Copa del Rei. Enguany competeixen fins a nou equips valencians que tractaran d'anar passant eliminatòries fins a fer-se un lloc entre els millors i, qui sap, si amb el títol.
El Vila-real serà el primer que entrarà en acció. Serà a l'estadi de Riazor contra el Victòria gallec aquest dimarts. L'Alcoià també jugarà dimarts al camp del Badajoz, equip de la Primera RFEF.
El dimecres serà el torn de l'equip valencià més humil que participa en la competició, el CFI Alacant. Als de Regional Preferent els va tocar el premi gran de jugar contra un equip de Primera Divisió, que en aquest cas és el Betis. Una hora abans, l'Alzira rep el Fuenlabrada de Segona Divisió, equip entrenat pel valencià Josep Lluís Oltra.
La grossa de partits d'equips valencians serà el dijous. Tres equips de Primera Divisió, un de Primera RFEF i un de Segona RFEF.
En primer lloc, el Llevant començarà el seu partit a les 19:00 hores contra l'Huracán de Melilla. Només mitja hora després, el València visitarà l'Utrillas aragonés. A les 20:00 hores serà el torn del Castelló, que s'enfrontarà a l'Atlètic Pulpileño, equip de la província d'Almeria.
Els dos últims conjunts en jugar seran l'Eldense, que rebrà el Rayo Majadahonda; i l'Elx que visitarà el camp del Leioa basc, equip que juga en la Tercera RFEF.
Més llegit
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
El TRAM d’Alacant recupera la circulació entre Hospital Vila i Benidorm després de les obres de duplicació de via
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
La Comunitat Valenciana encapçala la xifra de pisos d’Airbnb sense llicència que ha provocat la sanció del Ministeri de Consum
-
L’exsecretari de Presidència diu que no va dissuadir Pradas del confinament, sols li va aconsellar que consultara amb l’advocacia