Les coaccions marquen el tercer dia del juí a Rubiales
El germà de Jenni Hermoso i la seua companya a la selecció Misa Rodríguez han dit que la jugadora va ser pressionada en el vol de tornada
El tercer dia de juí pel bes no consentit a Jenni Hermoso ha sigut pràcticament un monogràfic sobre les coaccions que presumptament va rebre la futbolista per part de l'expresident de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales.
I ha sigut Rafael Hermoso, el germà de la jugadora, qui ha descrit amb més detall el suposat episodi de pressions en el vol de tornada de Sidney. Ha ratificat pressions de Jorge Vilda perquè llevara importància al bes de Rubiales i assegura que va demanar col·laboració per a evitar conseqüències personals i professionals.
També ha declarat este dimecres el que era cap del futbol femení en l'RFEF, Rafael del Amo, que ha confirmat pressions a la jugadora en l'avió de tornada després de guanyar el Mundial. També Misa Rodríguez, la primera de les companyes de Jenni que compareix com a testimoni. Dijous ha sigut el torn d'altres futbolistes de la selecció que van viure la situació de prop com Alexia Putellas, Irene Paredes i Laia Codina.
Més llegit
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
La jutgessa de la dana reclama al pàrquing que aporte en tres dies el justificant de Vilaplana
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València