Directes
Ara en la televisió
LA VESPRADA AMB TU
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT

La Ceràmica acollirà l'amistós Espanya-Sèrbia el 27 de març

El duel es jugarà després de la cancel·lació de la Finalíssima que havia de disputar la selecció contra l'Argentina

Imatge de l'estadi de la Ceràmica

La selecció espanyola de futbol tornarà a la Comunitat Valenciana. Concretament, el combinat que entrena Luis de la Fuente disputarà el divendres 27 de març a les 21:00 hores un partit amistós contra Sèrbia a l'estadi de La Ceràmica de Vila-real.

Es tracta d'un partit que substituirà al que la selecció havia de disputar de la Finalíssima contra la selecció de l'Argentina a la ciutat de Doha, a Qatar, i que finalment es va suspendre per la guerra i perquè les federacions no van arribar a un acord per a buscar una seu alternativa.

Este serà el quart partit que la selecció espanyola de futbol dispute a Vila-real. L'últim va ser l'any 2018 contra Suïssa quan encara es denominava estadi del Madrigal, que va servir de preparació per al Mundial 2018 de Rússia i que va finalitzar amb el marcador d'1 a 1 amb gols d'Odriozola per a Espanya i de l'actual futbolista del Betis Ricardo Rodríguez per al combinat helvètic.

També et pot interessar