El Castelló, enfilat cap a Segona
L'equip alb-i-negre ha derrotat 0-1 el Linares i manté l'avantatge de huit punts sobre el Còrdova, quan només en queden quinze en joc
El Castelló no afluixa. L'equip alb-i-negre ha aconseguit la 24a victòria de la temporada en el grup segon de Primera Federació, després de derrotar 0-1 el Linares amb un gol solitari de Iago Indias. Amb este nou triomf, els orelluts mantenen la distància de huit punts respecte al segon classificat, el Còrdova, quan només en queden quinze en joc.
Els castellonencs han hagut de suar de valent per a certificar la victòria, ja que el gol no ha arribat fins al minut 86, en una treta des del cantó. Prèviament, Villahermosa ha errat el sext penal esta temporada de set llançaments. Una estadística nefasta que quedarà en anècdota. Ara, els alb-i-negres només necessiten huit punts per a celebrar l'ascens directe, que sembla qüestió de temps.
Derrotes de l'Alcoià i l'Intercity
L'Alcoià ha vist truncada la bona ratxa en perdre 3-1 contra el Reial Madrid Castella. El gol de l'equip de Vicente Parras l'ha marcat Dani Selma, però no ha servit per a puntuar. Tot i la derrota, els alcoians mantenen la distància de deu punts respecte a la zona de descens a Segona RFEF, quan només en queden quinze en joc.
Tampoc no ha pogut sumar l'Intercity, que ha perdut 0-2 a l'Antonio Solana contra el Còrdova. Tot i això, els alacantins mantenen una renda de set punts sobre la zona de descens a Segona RFEF.
Més llegit
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Mor el pilot valencià Enzo Badenas
-
L'Illa del Portitxol de Xàbia s'asseca
-
Detingut un home per amenaçar viatgers amb un ganivet en una estació del metro a Burjassot
-
Ferit un home després de ser apunyalat a l'antic llit del riu Túria a València