Casemiro i Hazard, positius en Covid-19, no estaran a Mestalla
El Reial Madrid ha confirmat que tots els altres jugadors han donat negatiu en un test d'antígens realitzat aquest dissabte.
El Reial Madrid ha comunicat que dos dels seus jugadors, el brasiler Carlos Casemiro i el belga Eden Hazard, han donat positiu en els tests de Covid-19 realitzats aquest divendres. Cal recordar que els blancs visiten diumenge al València en la novena jornada de la Lliga.
El club madrileny ha precisat en un comunicat que “tots els altres jugadors i el cos tècnic del primer equip, així com tots els empleats del club que treballen directament amb ells, van donar resultats negatius en aquella mateixa prova realitzada ahir”.
Així, el Reial Madrid viatjarà a València després que, segons confirma el club, “tots, a excepció de Casemiro i Hazard, han tornat a donar resultats negatius en els tests d'antígens realitzats aquest mateix matí”.
Més llegit
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
La gaiata 15 Sequiol i la 6 Farola Ravalet infantil es fan amb el primer premi
-
Transport públic 24 hores a València i l'àrea metropolitana en Falles: consulta com t'hi pots moure estes festes
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
La borrasca es retira
-
Més pluges a la Safor i la Marina abans que es retire la borrasca